Klasik bir insanım ben,
Klasik hikayeler severim...

Cuma, Temmuz 01, 2011

Vee masal bitti...

Aslında diyebilecek hiç bir şeyim yok.
Kelimelerim kifayetsiz.
Yapabileceğim, isyan edebileceğim, savaşabileceğim bir şey de yok.
Hiçbir şeyim yok.

Genelde mutsuz başlar masallar..
Mutluluğa ulaşmak için savaşır kahramanlar.
Bir çok zorlu yoldan geçerler birbirlerine kavuşmak için.
En sonunda hakederler mutlu olmayı, çünkü acı çekmişlerdir, artık haklarıdır.

Benim masalım mutlu başladı.
Mutluluğa ulaşmak için savaşmak zorunda kalmadım, mutluydum çünkü.
Bir çok zorlu yoldan da geçmedim, yani haketmedim mutlu olmayı, çünkü acı çekmedim.
Sonunda masal bitti, prens gitti, prenses zaten başka kaledeydi...
Kendi masalımın kahramanı bile olamadım.
Çünkü prens başka kaleden gelmişti...

Gerçekten savaşabileceğim bir şey yok ortada.
Yapabileceğim, gitme kal diyebileceğim bir durum yok.
Zaten tam anlamıyla gelmemiş birine gitme diyemezsin ki.
Böyle olması belki de canımı yakan.
Elimden gelen hiçbir şeyin olmaması, böyle elim kolum bağlı oturmak.
Ne uzanabiliyorum, ne geri gidebiliyorum.
Duruyorum...

Yine zaman yanlış, yine insan yanlış..
Ben doğruları bulmayı beceremiyorum.
İsyan falan etmiyorum artık, edemiyorum.
Kızamıyorum da...
Belki kızabilseydim rahatlayabilirdim.
Ama ben kızmayı bile beceremiyorum.
Aslında kızmam gereken şeyler var, biliyorum...
Hatta kızmalıyım, bağırmalıyım, içimi atmalıyım dışarı.
Ama yapacak gücüm yok.
Çok yoruldum, çok yıprandım...
Çok kırıldım..
Hiç olmadığım kadar kırıldım...
Her parçam bir yana savruldu, toparlanamıyorum...
Zamanı geldiğinde bu da geçicek, benim de kendi masalım olabilecek belki, bilmiyorum..
Ama şimdi hiç birşey yapmak istemiyorum...
Sadece uyumak, sonsuzluk kadar uzun bir süre uyumak istiyorum...
Uyandığımda her şey bitmiş geçmiş gitmiş olsun..
Ya da hiç uyanmasam da olur, rüyalarım mutlu olsun yeter.
Kabuslarım bitsin istiyorum..

Ya ben yine çok şey mi istiyorum?
Oysa ki sadece mutlu olmak istemiştim.
Öyleydim de..
Ama şimdi öyle bir yerdeyim ki, nerdeyim ben de bilmiyorum...
Öyle bir yerdeyim işte...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder