Klasik bir insanım ben,
Klasik hikayeler severim...

Çarşamba, Nisan 13, 2011

Sınavlar bitsin, ilhamım geri gelsin, bence gelsin...

Canım deli gibi yazı yazmak istiyor ama, kelimeler toparlanıp da bir araya gelemiyor. Sonra bu da benim canım sıkıyor. Yarın son. En azından şimdilik. Son sınavımı da atlattım mı derin bir oh çekmeyi düşlüyorum. Tabi sonrasında bizim gitti diye sevindiğimiz ama geri dönerek mezun olma hayallerimizi yine yıkan lanet adam yüzünden daha stres dolu günler başlayacak ya,o ayrı. Şu aralar tek stresim yarınki sınav. O da bitsin gitsin, rahat olsun içim artık.

Bir de hayatımda garip şeyler oluyor, ya da olmuyor. Henüz bilmiyorum. Ama garip şeyler oluyormuş gibi oluyor da olabilir. Evet kafam çok karışık. Hatta ciddi ciddi karışık. Neyse bu konuda daha sonra uzuuuun bir yazı yazabilirim belki, umarım, sanırım.

Yine unuttum kafamda topladıklarımı. İlhamım nereye kaybolduysa geri gelsin bence. İçimi dökemeyince rahatlayamıyorum çünkü ben.

Zaten bu ara habire burnum da kanıyor. 

Neyse...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder