Klasik bir insanım ben,
Klasik hikayeler severim...

Çarşamba, Ağustos 11, 2010

Karmaşa...

Zor zamanları olabiliyor insanların. Zor anlar, zor hisler zor yaşamlar…
Ama kim dedi ki bize her şey çok güzel olacak, her şey kolay olacak diye?
Daha en başında hayatı seçme hakkına sahip değilken, hayatın kolay olmasını nasıl bekleyebiliriz ki?

+ Gerçi hep zor mudur hayat?
- Değil.
Kolay anları da vardır elbet.
Vardır da ne kadardır? Ya da var mıdır gerçekten?
Ruhum öyle çok dalgalandı ki bu aralar, huzursuz kaldım. Tekrar huzur arar oldum.

+ Buldum mu?
- Belki.
Henüz bilmiyorum. Bekleyip göreceğiz.
Zor ve sancılı bir dönem yaşıyoruz.
Sevgi hep var da… Aşktan söz edemiyoruz.
Yaralıyız. Ama yine ellerimiz birlikte.
Kalbimiz yan yana.

+ Huzur bu mu?
- Bir nevi
Hayatın anlamsızlığına karşı biz fazlaca anlam yüklüyüz.
Ruhumuz dalgalı ama, ne istediğini biliyor.
Kalbimiz bazen kırık ama, onarılabiliyor.
Ateşimiz belki sönmüş ama, bu çakmağın kimde olduğuna bağlı.

+ Hayat anlamsız mı ?
- Hayata bir anlam yüklemek mantıklı mı?

Yaşıyoruz ya işte;
Öylesine…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder