Klasik bir insanım ben,
Klasik hikayeler severim...

Pazar, Ağustos 22, 2010

Gidenin Ardında Kalan...

28/07/2010

Dün onu kaybettim. 
Gitti. 
Ellerimin arasından uçup gitti. 
Bir daha asla geri dönmeyecek biliyorum. 
Dönemeyecek. 
Asla omuzuna yaslanamayacağım tekrar. 
Sarılıp uyuyamayacağız birlikte. 
Çünkü o dün gitti. 
Beni terk etti.
Benliğimde açtığı kocaman boşluğu bana bıraktı, içimden kendini çekti ve gitti. 
Uykusuz gecelerime yenilerini ekledi. 
Beni onsuzluğa mahkum etti. 
Rüyalarımı kabusa çevirdi ve gitti. 
Bana hiçbir şey bırakmadı kendinden. 
Ya da öyle zannetmemi istedi. 
Oysa o içimden kendini aldı zannederken, kalbime kendini ilmek ilmek işlemişti. 
Kendini söküp aldığını umarken, benden asla kopamayacağını bilemedi. 
O benim kaderimdi. 
Beni bırakıp hiç bir yere gidemez! 
Bunu hiç düşünemedi...

(Okuduğum bir kitabın etkisindeyken yazdığım bir yazıydı.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder