Klasik bir insanım ben,
Klasik hikayeler severim...

Perşembe, Mayıs 19, 2011

Çünkü çok korkuyorum...

Elimde cevaplar kitabı, sorduğum soruların sayısını bilmiyorum.
Sürekli mantıklı cevaplar veriyor bana ama, istediğim cevaplar bunlar değil.
Ben istiyorum ki pozitif cevaplar da versin.
O da seni seviyor desin.
Ama demiyor.
O da biliyor aslında beni sevmediğini.
Ya da en azından benim istediğim gibi sevmediğini.
Öyle.
Sadece şu iki şarkı çalıp duruyor hayatımın fonunda. Bu ve Bu.
Döndürüp döndürüp dinliyorum.
Zaten tam da şu anda yağmur da yağıyor.
Sanki kendime sakladığım gözyaşlarımı herkes görsün diye yağıyor da yağıyor.
Oysa bu sabah mutlu uyanmıştım ben sebepsiz yere.
Üstelik rüyamda seni de görmemiştim, görsem belki daha mutlu olabilirdim bilemedim şimdi.
Ama sonuç olarak mutluydum gayet.
Hoş şimdi de mutluyum da, biraz buruk işte.
Ama kendimce bir karar vermeliyim artık.
Ya bu olayı çok fazla kafama takmamalıyım -ki gereğinden fazla takıyorum- ya da tüm cesaretimi toparlayıp, olabilecek her şeyi göze alıp karşına çıkmalıyım.
İkisini de yapacak cesaretten yoksunum işte.
Bana birazcık umut veriyor olsan cesaretimi toparlayabilirdim de...
Cesaretim yok sanırım benim aşka!
Çünkü korkuyorum.
Çok korkuyorum hem de...

2 yorum:

Eshevar dedi ki...

all the same bağımlılık yapar ruhta, demiştim zamanında. alışırsın, yerleşir falan oralara; garip şey..

Adsız dedi ki...

feci halde bağımlılık yaptı bana ama :/ sürekli bu iki şarkıyı dinleyip duruyorum.. all the same'i daha çok bağıra çağıra söylüyorum ama o ayrı =)

Yorum Gönder