Klasik bir insanım ben,
Klasik hikayeler severim...

Pazartesi, Mayıs 23, 2011

Platonik'im, Platonik'sin, Platonik...

Bir de diyorlar ki "kadınları anlamak zor"!
Hadi len!
Erkekleri anlamak daha da zor.
Çözümsüzler bir kere.
Ne yapmak istediklerini hiç çözemedim ben.
Çözen varsa beri gelsin.
O kadar çok şey var ki aslında söylemek istediğim bu konuda.
Beni tutan ne onu da bilmiyorum ya neyse.
Ya da tutmayın hülen beni söyleyeceğim artık!
Seviyorum!
Ha bunu sana söyleme cesaretim hala yok o ayrı da.
Gerçi bence artık anlamış olmalısın sen.
Anlamış ol.
Anla!
Bilmiyorum ya, kafam yine karman çorman oldu.
Yine ne yapmam gerektiğine karar veremez haldeyim.
Eskiden aslında umudum da yoktu, bu nedenle söylememeli miyim acaba diye düşünüyordum, şimdi ufacıcık da olsa bir umudum oldu sanki, şimdi de söylemeli miyim diye içim içimi yiyor.
Zaten finaller de geliyor.
Bu durum böyle kafamı meşgul etmeye devam ederken, hiçbir şeye tam anlamıyla konsantre olamıyorum.
Ders çalışmam gerek.
Off!
Aslında var ya, biliyorum, biliyorsun.
Ama bişey yapmıyorsun.
İşte bu iki anlama geliyor, ya istemiyorsun ya da benden bir şeyler bekliyorsun da, benim cesaretim hiç yok ki...
Ah bir cesaret gelse de bir anda her şeyi söyleyebilsem ya...
Yapamıyorum ama.
Buraya yazması daha kolayıma kaçıyor aslında.
Hem sen de kendini biliyorsun bence...
Biliyor olmalısın.
Bil hatta!
Ya da ben artık duygularıma bir gem vurayım da, bu aşk da yaşanamadan maziye mi gömülsün ne?
Bilemedim..
Cesaret toplamak istiyorum ama, yapamıyorum...
Haykırmak istiyorum, beceremiyorum...
En sessiz olanını yapıp yazıyorum, sen de görüyorsun, ama tepki vermiyorsun...
E ben de susuyorum işte...

Şarkılar konuşsun benim yerime..

Bu bi de bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder