Klasik bir insanım ben,
Klasik hikayeler severim...

Cuma, Ekim 31, 2014

iyiyim

Sahibi olmadığım bir ada sahipmiş gibi davranmak mıydı bizim görevimiz?
Elinden tutacak hiç bir dal kalmamışken, elini uzatmak?
Yokmuşsun aslında sen. Yoksun harbiden...
Varmışsın gibi davranmak neden? 
Neden bu yağmurları, söndürmüşcesine yangınları, bilmeden o eski şarkıları...
Ben nerede kaybolduğumu unuttum. 
Kendimi, geldim sende buldum. 
Durma
Tutma
Bırakma
Yeter
Bir gel, bir git bıktım sabitsizlikten.
Bir dursak ya senle şöyle denize nazır.
Mis gibi koklasak.
Belki martılar gevrek ister.
Gel vapura da binelim.
Bırakma elimi hiç, olur ya ters bir dalga geliverir.
 Kaybolmak korktuğum tek şey değil.
Seninle kaybolmak sıkıntı bile değil.
Kaybolmak.. "Sen neredesin?" bilmeden...
Kaybolma.. 
Ben burada iyiyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder