Klasik bir insanım ben,
Klasik hikayeler severim...

Pazartesi, Şubat 13, 2012

Cevaplar kitabı ve ben

Lessien= Aşık olmalı mıyım?
Cevaplar kitabı= Evet.

L= Peki o bana aşık olacak mı?
C= İlk aklına geleni yapma.

L= Peki bu aşkın sonu da hüsran mı olacak?
C= Bir yıl sonra bunun hiç bir önemi kalmayacak.

L= O, benim için doğru insan mı?
C= Çok iyi bir sonuç elde edebilirsin.

L= Aramızdaki mesafe ilişkimize engel olacak mı?
C= Artık bu konuda yeterince deneyimin var.

L= Mutlu olacak mıyız?
C= Ya doğrusunu yap ya da hiç yapma.

L= O bana gelecek mi?
C= Hiç kuşku duyma.

L= Beklemeli miyim?
C= Kurallara uy.

L= Ortak noktalarımız yeterli mi?
C= Evet.

L= Bu sene içerisinde kavuşur muyuz?
C= Bu işi daha sonra ele al.

L= O da benden etkilenmiş mi?
C= İşi sonuçlandırmak için ısrarlı ol.

L= Kitap, bu söylediklerine inanmalı mıyım?
C= Boşuna zamanını harcama.

2 yorum:

absalom dedi ki...

lessien :))

cevaplar kitabını pek sevmedim...
birazcık...
hani nasıl desem...
ne şiş yansın ne kepap diyen arkadaşlardan galiba.

neise...
hoşgeldim o zamanda :))

Adsız dedi ki...

Absalomm =) hoş geldin, hoş da buldun umarım =)

Cevaplar kitabım da beni sevmiyor sanırım bu ara :/ bilemedim :/

Yorum Gönder