Klasik bir insanım ben,
Klasik hikayeler severim...

Salı, Temmuz 13, 2010

Karar...

06.07.2010
Sevmediğim o kadar çok şey var ki. 
Hani bir söz vardır istenmeyen ot burnunda biter diye, işte o hesap sevmediğim ne kadar çok şey varsa hepsi karşımda, hepsi benimle. 
Bu durum bazen o kadar sıkıcı olabiliyor ki. 
Sürekli sevmediğim insanlarla muhattap halinde olmak çok sinir bozucu. 
Her yerde sevmediğim yemek kokuları, sevmediğim müzikler. 
Neden hep sevmediğim şeyler var etrafımda. 
Unutmak, kaçmak isteğimi bastırmak istiyorum. 
Ama yok. 
O kadar çok bunaldım ki böyle yaşamaktan. 
Artık kaçıp gidesim geliyor buralardan. 
Ama biliyorum ki gittiğim her yere kaçtığım her şeyi de peşimden götüreceğim. 
Hiçbir şeyden hiçbir şekilde kaçışım olmadığını biliyorum. 
Bu sebepten ötürü her şeyi bir kenara bırakıp, daha doğrusu her şeyden kaçmayı bırakıp onlarla yüzleşmeye karar verdim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder