Klasik bir insanım ben,
Klasik hikayeler severim...

Cuma, Haziran 17, 2011

Sen mezun etmesen de ben Mühendisim arkadaş!

Ben de mezun olmak istiyorum ama neden yapamıyorum?
Oysa ki finallerde çalışmıştım ben en azından 6'da 3 geçebilseydim.
Şu an 6'da 4 kaldım bir tane de açıklanmayan var...
Neden beni sevmiyorlar da absürt notlarla bırakıyorlar?
Neden yani?
Hadi birebir ezber yapmak gereken dersleri geçtim ya diğerleri?
Yok ya, ben mezun olmasam da aslında oldum ki mühendis!
Hem mühendis dediğin ezber mi yapar ya?
Ne boktan bir eğitim sistemidir bu ya?
Kitapta yazanın aynısını yazamıyorsan geçemezsin - yok ya!
Öyle çok sinirli, öyle çok gerginim ki!
Neden böyle mal insanlar hoca oluyor?
Vicdan denen olgudan neden bu kadar uzaklar?
Geceleri yastığa başlarını koyduklarında nasıl rahat uyuyorlar?
"Bugün de 100 kişiyi bıraktım helal olsun bana" diye mi düşünüyorlar napıyorlar?
En basit olması gereken derslerden bile yüzlerce insanı bırakıp, senelerinden çalıyorlar.
Şerefsizlik değil de ne ki bu?
Şerefsiz işte hepsi ki!
Nefret ediyorum ya!
Köprüyü geçene kadar ayıya dayı da demiyorum arkadaş!
Varsın olsun ben de mezun olmayayım o zaman!
Ne yapayım yani ezberleyemiyorsam?
Bildiğim konulardan kalmak çok saçma ya!
Anlat de bana en ince ayrıntısına kadar anlatırım sana.
Ama kendi cümlelerimle.
Çünkü hani ben MÜHENDİS olcam ya, hani mühendis dediğin öyle olur ya.
Ama yok, saçmalıyorum ben.
Mühendis dediğin düşünür mü hiç ne saçma şey o öyle.
Ezberliceksin! Kaçarın yok!
Olur da bir gün mezun olursam..
Hani bi hata olur da ben mezun olursam...
O ezberlemem için önüme konulan notlar var ya onlar...
Ben biliyorum ne yapcağımı onlarla ya du bakalım!

Neyse öyle işte...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder