Klasik bir insanım ben,
Klasik hikayeler severim...

Pazartesi, Mayıs 03, 2010

Gölge Avcıları

Duydum. Etrafta çok söylenti var. Birileri yakalıyormuş insanların gölgelerini. İnsanların karanlık yüzleri kalmasın diye. İyilik yaptıklarını zannediyorlarmış. Kimsenin gölgesini onda bırakmıyorlarmış. Şimdi gölgem ve ben dışarı çıkmaya korkuyoruz. İstemiyorum ondan ayrılmak ben. Vermek istemiyorum onu kimselere. Benim olan bir şeyi neden benden alsınlar ki?

Ama hissedebiliyorum. Buradalar. Kapının önündeler. Dışarı tek bir adım attığımda onu benden alacaklar. Bu yüzden korkuyorum. Kendimi eve kapattım.

Tüm ışıkları yaktım. Gölgemin benimle olduğundan emin olmak için. Gece gündüz fark etmiyor. Işıklar hep yanıyor.

Karanlık yüzüm hep bende kalsın ki aydınlık olmayı daha kolay öğreneyim. Onu vermek istemiyorum.

Ama geldiler. Kapının önündeler. Beni rahat bırakmayacaklar gölgemi almadan.

Ne yapmam gerekiyor?

Bana yardım edin…

2 yorum:

Adsız dedi ki...

http://fizy.com/#s/12sejo

içinde gölge yok ama güzel

Adsız dedi ki...

eheh güzelmiş.. teşekkür ederim =)

Yorum Gönder